onsdag 11. mars 2020

60083... 50096... 90176


Velkommen til gards. Her er det ikke 1001, 1002, 1003, men...


På rekke og rad sto søyene og gumlet i seg maten sin i vårsola. De hadde fått en liten utstikker på bingen sin så de kunne nyte sola mens de spiste høyet sitt. Om vel en måned så starter lamminga og den ene søya skal ha hele seks lamunger.


De ville gjerne ha kos, men maten var også veldig fristende.


Snart blir det varmere i været og klippingen står for tur. Men enn så lenge så er ulla god og ha. Det er forholdsvis kaldt enkelte morgner. Ikke mange dagene siden det var sju kalde når jeg sto opp. Men så snart sola står opp så blir det varmegrader omtrent.


Et lite øyeblikk for å sjekke om jeg kom med noe som var bedre før de fortsatte med høyet sitt.


Kos meg kos meg kos meg, trenger ikke ta bilder veit du...


Jeg tenker nå litt på Lambi jeg når jeg ser sauer som ligger og koser seg.


Litten cowboy med strå i munnvika, bare hatten som mangler.


Hør her, det er bare å fortsette å klappe altså. Er ikke ferdig ennå jeg altså!


Skeptisk til besøk når det er matservering.


Takk for besøket vi sees igjen...

1 kommentar:

  1. De är så fina och mysiga och det är klart att man måste gosa :D

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...