mandag 23. mars 2020

Glad mandag


Ny mandag, faktisk den 12 i år og hva er man så glad for i dag da. Jeg har en jobb å gå til og lønna er lik som forrige måned. Jeg bestilte meg nye klær på nettet i helga, så håper på at de kommer før neste helg. Til en forandring kjøpte jeg meg to skjørt, så i sommer blir det skjørt som gjelder. Jeg skulle egentlig ha nye bukser, men det er ikke veldig greit å kjøpe på nettet. Det og sko er det liksom best å ha på seg før en sier at de skal jeg ha.

Det er blitt våren og både hestehov, blåveis og gåsunger pynter opp. Jeg plukket med meg noen gårsunger sist uke og kjøpte en bukett gule roser for å glede ei venninne forrige uke. Det er så lite som skal til, bare bitte litt ekstra er mye gjort.

Jeg har fått margbein til hundene av en som har slaktet griser. Så nå har de noe å kose seg med det kommende året. Bella var litt skeptisk til dette her som lå i hundegården, men ser ut til at hun skjønner hvor kos det er etterhvert.

Ny uke og nye ting som skjer, så får vi se hvordan det bærer i vei med karantene eller hva nytt de finner på for å prøve å gjøre noe lurt. Glad jeg har hunder, så har jeg unnskyldning til å gå på tur om det skulle bli portforbud.

2 kommentarer:

  1. Det blev en väldigt fin bukett :) Härligt med vår men här dröjer det innan den kommer. Om några veckor kanske jag kan hitta någon tussilago :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Synes alt er tidlig ute å år, vi har jo nesten ikke hatt vinter her.

      Slett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...