mandag 4. januar 2016

100 tur dager i 2016


Jeg har bestemt meg for å forsøke å gjennomføre 100 tur dager i 2016, som utfordringen på nettet gikk ut på. Jeg vet jeg har en fordel siden hundene jo selvsagt må ha turene sine, og geocachinga gjør det jo også litt lettere å gjennomføre. men vanlige lufteturer som er daglig, skal ikke telle med. Jeg sender herved utfordringen videre, men forutsetningen er at du skal gjøre det fordi du har lyst, hver eneste tur dag skal være kos og de skal nytes, det skal ikke gjøres fordi du MÅ. Blir du med? 

(Bruk #100turdageri2016 hvis du er på Instagram, så kan vi titte på hverandres turbilder) Telefonen min vil ikke ha Instagram lenger, ikke får jeg logget på, eller av installert, eller lastet ned på nytt. Så da måtte jeg droppe den delen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...