tirsdag 12. januar 2016

Årets første skitur


Langtur ble det ikke, men de første rundene på jordet med hundene ble det i kveld.


Etter jobb i dag ble det hjemmelaget lapskaus og en skitur på jordet. Pappa hadde kjørt opp løype så da var det bare å finne fram skiene og tørke støv av dem. Patran ble med også, så Lady fikk sele på seg. Snørekjøring er knallgøy. Gleder meg til helga, da blir det sele på flere av dem.


Spørs om jeg kommer til å merke litt på kroppen i morgen tenker jeg.


De firbeinte er rimelig slakt her nå, de ligger og snorker på rekke og rad,


Siden det var mørkt når vi gikk på ski med hodelykt, så ble det ikke noen bilder før etterpå. Ikke blir det noen skitur i lyset i morgen heller, for da må jeg jobbe. Revisor kommer og regnskapet skal godkjennes både for desember og for hele 2015. Når revisor er ferdig på fredag blir alt oversendt Danmark.

2 kommentarer:

  1. Det er noen typiske flat-sovestillinger på bildene her. :D Bein til alle kanter.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...