lørdag 8. januar 2022

Ukens ord "Håp"


Takk til Susanne som har denne fotoutfordringen gjennom mange år. Nytt år tenkte jeg og skulle være med igjen, men det var ikke noe i år. Vi var mange som takket henne for innsatsen, for det er jo litt inspirasjon for variasjon på bloggen. Jeg fikk lyst til å starte, men jeg må vel finne et annet navn enn "Gems weekly photochallenge"


Det kom litt brått på at hun ikke skulle ha dette i år, så jeg skal lage noe bedre i løpet av helga. Men i og med at det er et nytt år, så passer det bra med håp (hope) som ukens ord. Det er en ny syklus som starter og vi trenger alle litt håp for det nye året. Hva vi kunne tenke oss, hva vi drømmer om, hva vi vil slippe.

Kanskje ikke bare en fotoutfordring,  du kan godt utdype hva du håper på i det nye året, hva som gir deg håp, eller rett og slett hva du forbinder med ordet håp når du hører det. 

Bildet av en endeløs vei gir håp om at det kan være noe veldig bra i enden av veien. Når man ikke helt ser hva som befinner seg  i enden av veien, så gir det håp om at alt blir bra bare man kommer fram.

*

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter
*

8 kommentarer:

  1. Kul att du tar upp stafettpinnen men jag hinner inte hoppa på denna veckan.

    Hoppas du får en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  2. Så trevligt att du vill fortsätta. Jag har en del andra inlägg just nu, men ansluter kanske så småningom.
    Hälsningar
    Birgitta

    SvarSlett
  3. Det låter bra, jag kan nog vara med nästa vecka!

    SvarSlett
  4. Jättekul, jag skall försöka hinna på Tisdag.

    SvarSlett
  5. Jätteskoj att du tar över Sannas tema. Jag hänger på från och med nästa vecka.

    SvarSlett
  6. Så trevligt att du vill ta vid!

    SvarSlett
  7. Så trevligt! Men hur ska jag länka till dig???

    SvarSlett
    Svar
    1. Det har jeg ikke tenkt på egentlig, når jeg ikke har egen til dette her. Men kanskje bruke
      https://sognafaret.blogspot.com/search/label/Ukens%20ord?m=0 da kommer siste innlegget

      Slett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...