lørdag 16. mars 2024

Endelig stor jente

 hvit gjeterhund bygda rundt


Jeg fikk maset meg til å bli med på tur etter jobb en dag. Siden vi skulle gå langs veien så måtte jeg ha halsbånd som de andre. Jeg kunne ikke ha på selen med lang line etter meg og løpe som jeg ville.

hvit gjeterhund bygda rundt

Jeg var ganske flink til å holde siden av veien, glemte meg bare bort noen få ganger.

hvit gjeterhund bygda rundt

Det fine med å være på tur i sentrale strøk er alle "lokalavisene" som en kan lese. Jeg er minst like ivrig som de andre to.

hvit gjeterhund bygda rundt

Jeg var litt liten til å bli med på hele runden som de pleier å gå, så vi snudde før vi kom til hengebrua.

hvit gjeterhund bygda rundt

Det ble et stopp hos hesten. Vi tittet like nysgjerrige på hverandre begge to. Blir nok ikke siste gangen vi går forbi der fikk jeg høre. Etter en sånn runde ble jeg litt sliten og sov godt i mange timer etterpå.

hvit gjeterhund bygda rundt

En dag av gangen er nok. Ikke se deg tilbake over fortiden, den er forbi. Ikke la den tære, men la deg lære. Ikke vær bekymret over fremtiden, for den har ikke vært enda. Lev nå og gjør det så vakkert at det blir verdt å huskes.

5 kommentarer:

  1. You are already making lots of beautiful memories sweet one, enjoy those walks!

    SvarSlett
  2. Duktig och läraktig liten vovve och med två stora och bra förebilder kommer en del helt gratis :D

    SvarSlett
  3. She fits in well, and it will only get better from there.

    SvarSlett
  4. Still much snow at your place it seems. And it is always a bit strange to see dogs carrying a sleigh...But they seem to like it.
    Have a good time
    Violetta

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...