lørdag 30. mars 2024

En dag i livet

 furumo

En av seriene jeg har sett i påsken er på Viaplay som heter "En dag i livet". Absolutt en bra norsk dokumentar som handler om en dag i livet for to stykker i hver episode. En lege og en pasient, for legen er det en vanlig dag på jobb, for pasienten er det en dag som huskes for resten av livet.

furumo

Der sa de at et gjennomsnittlig liv varer i 29 000 dager. Det var da jeg måtte sjekke hvor mange dager jeg har brukt opp allerede... Jeg føler meg slett ikke gammel, men å vite at jeg snart har brukt opp 20 000 av mine gjennomsnittlige dager til rådighet. Jeg skulle ønske det var motsatt.

dua mi

Jeg og Patran var heldige å få ha Dua mi i to netter. Hun må jo ha litt påskeferie når det er påske. Unger tilbringer nok tid i barnehager så da kan jeg kose meg med god samvittighet når jeg har fri avlikevel. Jeg er heldig som får tilbringe så mye tid med henne. Men når tante er i nærheten, da er jeg en god nummer to, for å si det sånn.

dua mi

Jeg har fått innvilget bestemorprivilegier, så når det er påske så ble det ikke påskeegg, men potetgull er innafor. Det ble både litt fiksing av hår og neglelakk. Denne dagen ble det neglelakk som matchet antrekket. Patran fikset håret, og gleder seg til hun får like langt hår som Ingrid.


5 kommentarer:

  1. Vad mysigt ni har haft det och vem kan låta bli att vara glad när en liten Sofie lyser av lycka.
    Härliga bilder :D

    SvarSlett
  2. Huff, ikke snakk om antall dager igjen av livet. Det er en realitet, men jeg liker ikke å tenke på det.

    SvarSlett
  3. My window of life is closing way too fast, although it is some time off.
    What a cute little kid you hang out with.

    SvarSlett
  4. Sofie is so cute and she sure was having fun! That sounds like an interesting series.

    SvarSlett
  5. I'm glad you got to have special time with your sweet baby granddaughter over the holidays.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...