lørdag 23. mars 2024

Siste dag på jobb

 hvit gjeterhund hensmoen

Etter å ha vært hjemme med de andre på torsdag, så fikk jeg bli med på jobb igjen i går. Det er litt kjedelig å være med på jobb i det siste. Men jeg veit at om jeg piper og later som jeg må på do, da får jeg komme ut og tatt en runde i nabolaget.

hvit gjeterhund hensmoen

Jeg tisser litt i enden av parkeringa, og ved lunsjtider er jeg heldig å går en runde rundt kvartalet.

hvit gjeterhund hensmoen

Vi går alltid til venstre ut fra parkeringa og videre innover industrifeltet.

hvit gjeterhund hensmoen

Det er en gangvei på tvers av veiene på feltet. Der er det mange som går tur, så det er plenty å lukte på langs veien.

hvit gjeterhund hensmoen

Det er mye rart som kommer fram når ting smelter.

hvit gjeterhund hensmoen

Det er litt vått på bakken, akkurat det synes jeg veldig lite om. Jeg liker ikke å bli våt på potene mine. Jeg er akkurat som kattene sier dem. Akkurat som jeg er ei alminnelig katte.

hvit gjeterhund hensmoen

Når det blåser så fyker det tørre blader rundt. De prøver jeg å fange, men det er ikke så enkelt når en må drasse på dette båndet.

hvit gjeterhund hensmoen

Så var det bare å fortsette videre på runden.

hvit gjeterhund hensmoen

Jeg er blitt veldig flink til å gå i bånd. 

hvit gjeterhund hensmoen

Jeg skal få være med på jobb etter påske også, men ikke hver dag. Bare sånn innimellom for å holde kontorlivet ved like.

hvit gjeterhund hensmoen

Snøen forsvinner litt etter litt, og det lille som er igjen er slett ikke hvitt lenger.

hvit gjeterhund hensmoen

Så var vi rundt og jeg måtte starte på et par timer til med kontorliv før vi kunne ta påskeferie.

hvit gjeterhund hensmoen

Noen skulle ta påskeferie litt før oss, men vi fikk leike litt i gangen før de dro.


Så kunne vi ta påskeferie også. Det ble brus og skolebrød på verandaen etter jobb. Ja jeg fikk bare brus da, for jeg klarte å tråkke opp i glasset da jeg prøvde å få en bit av skolebrødet. Litt av en start på påsken!


3 kommentarer:

  1. Härligt med påsklov :D Njut av vårsol och sköna promenader och inte minst av ledigheten :D

    SvarSlett
  2. You sure make the most out of each day sweet Varga, good for you!!!

    SvarSlett
  3. You've been so busy, I do hope you have a fun Easter break.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...