søndag 10. mars 2024

Tester ut PT yrket

hvit gjeterhund

De blir liksom aldri helt fornøyd med det jeg tilbyr meg å gjøre, så nå tror jeg rett og slett at jeg satser på PT yrket. Personlig trener der da inn i alle sosiale lag og i alle aldre. Siden alle er eldre enn meg, så skal jeg prøve å få disse "gamle sjelene" i litt aktivitet her.

hvit gjeterhund

Det står vel ingen steder at man må være i helsestudio for å være personlig trener. Det handler vel egentlig om å få fart i kroppen?

golden retriever leonberger

Første oppdrag som PT ble brytetrener. 

golden retriever leonberger

Bryting er veldig mye teknikk, så det er veldig viktig å gripe inn om de gjør noe feil.

leonberger golden retriever hvit gjeterhund

Er ryggen lenge nok i bakken så det blir poeng?

hvit gjeterhund leonberger golden retriever

Klare for runde to...

katt pus pusekatt kattepus

Oliver kom luskende og han trenger virkelig en time eller to med personlig trener. Ikke mye sixpack der.

hvit gjeterhund golden retriever

Men først så trenger jeg å ta en liten pepptalk med Hailey.

hvit gjeterhund golden retriever

Litt avkjøling  trengs før en kan gjøre litt mer innsats

golden retriever

Hailey haler ut tiden.

hvit gjeterhund golden retriever

Da må hun puches på!

hvit gjeterhund golden retriever

Kom igjen nå gamle dama!

hvit gjeterhund golden retriever

Det er egentlig litt slit å være sånn PT og få andre til å legge ned mye jobb i å gjøre som jeg sier.

hvit gjeterhund golden retriever

Gi beng Hailey

hvit gjeterhund golden retriever

Det skulle ikke være nødvendig å holde slike gamle damer i øra!

katt pus kattepus

Oliver skjønte at det øyeblikkelig skulle bli hans tur til å trimme.

hvit gjeterhund pus katt kattepus pusekatt

Hallo Oliver! Du kan ikke bare legge i vei sånn uten å ha fått instruksjoner...

hvit gjeterhund pus katt kattepus pusekatt

Jammen stoppa han tvert gitt. Hah, jeg har satt meg i respekt allerede fra første bjeff.

hvit gjeterhund pus katt kattepus pusekatt

Oliver var ikke helt fornøyd som du kanskje ser av kroppsspråket.

hvit gjeterhund pus katt kattepus pusekatt leonberger

Det var da jeg fant ut at kanskje gruppetrening var tingen. Det er motiverende for noen.

hvit gjeterhund pus katt kattepus pusekatt

Viktig å legge ett godt og tett grunnlag

hvit gjeterhund pus katt kattepus pusekatt

En katt i min hule hånd, nå er det bare de to siste som er igjen. Det kan nok være litt vanskeligere.

hvit gjeterhund

Nå er jeg snart gammel nok til at det kan forventes ting av meg visstnok. 

hvit gjeterhund leonberger

Bli med på trening da vel! Kan trene deg og jeg...



8 kommentarer:

  1. Hun får virkelig kjørt seg med alle dine dyr :)
    Det blir ikke mye tid til å kjede seg.

    SvarSlett
  2. That was sure a whole lot of snow fun going on!

    SvarSlett
  3. You're going to keep everyone active, no matter what!

    SvarSlett
  4. Det ser trivelig ut med aktiviteter i snøen.

    SvarSlett
  5. It looks like everyone had a lot of fun and got some good exercise.

    SvarSlett
  6. Awww, they get along so well. They also had tons of fun. Adorable.

    Thank you for joining the Awww Mondays Blog Hop.

    Have a fabulous Awww Monday and week, Lillian. Scritches to the furbabes. ♥

    SvarSlett
  7. Varga har verkligen hittat sitt kall och det han är ämnad för. Bra gjort att få fart på alla kompisar :D

    SvarSlett
  8. Wow! All that fun and exercise with that one special group ~hugs
    Great photos and captions ~ thanks,

    Wishing you good health, laughter and love in your days,
    A ShutterBug Explores,
    aka (A Creative Harbor)

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...