tirsdag 17. desember 2019

Plutselig hender det


På fredag ble jeg invitert med ut for å spise sammen med ei på jobben og to andre jenter. På Salt & Pepper i Hønefoss, klart man slår til da for å komme seg ut litt. Blir nok av dager i jula hvor man holder fortet hjemme regner jeg med. Når sjølveste Lusia natten senket seg så var det nokså guffent med slaps og regnblandet snø.


Jeg var heldig og fant en parkering like i nærheten av inngangen. Det er ikke hver gang en finner det i Hønefoss.


Jeg var litt tidlig ute, så for å slippe å stå rolig å vente gikk jeg litt oppover gata for å sjekke ut julepynten når den viser seg som finest i mørket.


Det er litt stusslig når det ikke er snø i gatene så nærme jul synes jeg. Men trygt innenfor restaurantens lune vegger så var det bare å finne fram menyen og finne noe som fristet. Der har de alt fra Sushi til biff, så det er noe for enhver smak. Jeg endte opp med kjøtt og ris med grønnsaker. Noe dessert ble det ikke plass til.


Takk for en utrolig hyggelig kveld jenter, kanskje det blir en reprise en annen kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...