fredag 27. desember 2019

Zest for life


Med sånne vanskelige bokstaver så må man jukse bitte litt og gå for noe utenlandsk. Ikke så enkelt å finne noe med litt fornuft der heller, men denne kunne jeg bruke i det minste. Men livsglede er vel noe vi alle vil ha og forhåpentligvis har. Akkurat det er det bare oss selv som styrer. Vi kan velge å se mørkt på det, eller vi kan prøve å se det positive i det meste. Jeg håper jeg har fått min dose av sitroner i dette livet, nå vil jeg være bare høste godene.

* Til neste år blir ikke bloggen delt på facebook, men du kan klikke på den svarte knappen med BLOGLOVIN og trykke på FOLLOW, så får du varsel ved oppdateringer * Follow * Eller du kan like siden på Facebook.
*


If you only walk on sunny days you’ll never reach your destination.

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas att det blir precis så som du vill att det ska bli. Inga fler tråkigheter men massor av spännande och kul upplevelser :D Förresten så önskar jag mig själv samma sak :D

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...