lørdag 8. august 2020

#2 Gjør små ting store


Folk faller lett for de samme motivene på eksotiske steder, men hjemme omgitt av det dagligdagse blir bildene mer varierte. 


Stemninger, former, farger. Kamera har en egen evne til å gjøre små ting store, både i konkret og overført betydning.


 Hva ser du når du går på oppdagelsesferd i det vante? Hold deg i boligen din. Gled deg over å kunne se og lete - med kamera. 


Se verdien i det dagligdagse.


Jeg driver med makrofotografering i rykk og napp. Det er helst når jeg er på korte turer bare for at hundene skal få leet seg litt at jeg tusler rundt og stopper for tredjehver blomst eller iskrystall. Det blir lite makrofotografering inne til vanlig.


Ikke like enkelt å få fine bilder inne om man skal lage små ting store. Men jeg vil si at oppgaven er vel utført.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...