tirsdag 25. august 2020

Lørdags shopping


Tessy og Bella på bryggekanten


Det var lenge siden Tessy har vært med på noe ekstra, så på lørdag ble hun med meg og Bella på en liten bytur. Vi parkerte ved kirka som jeg pleier for å gå en liten runde i sentrum, før vi skulle dra hjem igjen etter at jeg hadde handlet litt mat til helga. 


Været var ikke det helt store, men vi fikk ikke regn på runden i det miste.


Ved brygga var det endel ender å følge med på.


Når en er i byen blir det litt kryssing av gater, venting på grønnmann og ellers sjekke ut livet.


Det var litt mer folk i byen på lørdag enn det vanligvis er når vi har tatt en runde tidligere. Da har jeg stort sett vært der på søndager.


Vi var ikke nede i parken, for Tessy begynte å henge litt etter. Det er i og for seg ikke så uvanlig, hun danner stort sett baktroppen uansett hvor vi går tur, om hun ikke løper løs.


Mye vann i fossen fortsatt.


Ringerikspiken


Begge jentene var varme og tørste etter den lille runden på asfalten.


Så begge jentene flatet ut i fontena


Vi slo oss ned på en krakk på torget.


Så satte vi kursen mot bilen igjen.


Vi passerte en liten nysgjerrig sak


1 kommentar:

  1. Skönt att få bada när man är varm och finns det ingen sjö eller en å så går det lika bra med en fontän :D Men kanske bara för hundarna. Folk skulle nog undra om du gjorde dem sällskap i fontänen :D

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...