tirsdag 3. august 2021

Latesombondekone

 hest

Forrige uke skulle jeg se etter dyrene hos naboen mens de ferierte. Starten av uka hadde regnvær, men litt må man da kose med dem avlikevel. Sjekke mat og vanntilgang og at de har det bra.

hest

Jeg er bare glad for å kunne kose meg med dyra og takke for tilliten.

sau

Det er nok godt for sauene med litt regne vær også, det er nok ikke så behagelig med 30+ for dem heller.

sauer

De forventet nok servering når jeg kom til gjerdet for å se til dem.

høne

Hønene fikk litt påfyll i automaten sin. De så litt pjuskete ut etter regnskurene som kom ganske tett.

lamunge

Lotta trenger litt ekstra pleie og da er det enklere for meg å følge med om hun er inne. 

border collie

Ask trenger mat og trim og ikke minst selskap.

border collie

Det ble en trivelig tur i regnvær og litt småprating. Ikke minst oppdaget jeg at han er veldig glad i bringebær.



4 kommentarer:

  1. Så hyggelige det må være å kunne hjelpe naboen med dyrepass. Når jeg var liten var jeg fast bestemt å bli bonde med masse dyr :)
    Sånn ble det ikke, men jeg er veldig glad i dyr. Ja, regnvær er nok bedre enn 30 grader for sauene.

    SvarSlett
  2. Aw, they are all so adorable. Having a farm is a lot of work, but you get to love on all the cutie pies and that makes the work far easier.

    Raspberries are good. That pup has good taste.

    Thank you for joining the Happy Tuesday Blog Hop.

    Have a fabulous Happy Tuesday. ♥

    SvarSlett
  3. Det måste vara väldigt trevligt att kunna ha djur ibland och sedan återlämna ansvaret till ägarna när du har fått tillräckligt mycket gos :D Vilken tur de har att du så gärna ställer upp.

    SvarSlett
  4. Awww! Your photos made me smile! Love, love, love the animal shots!

    Happy Wednesday, Lillian!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...