onsdag 8. april 2020

Påskekrim på skjærtorsdag


Siden påsken starter, så er det på tide å ta et tilbakeblikk på påskekrimmen jeg har hatt tidligere år. Det er egentlig bare i 20014 og i 2017 som det har vært over mange dager, så da var det vel på tide å kjøre en ny runde som starter skjærtorsdag til uka. Men for å komme litt i påskemodus så tenkte jeg at jeg skulle linke opp tidligere krim episoder her nå, så du kan kose deg litt med påskestemningen hos oss.


Først ut er 2014 hvor temaet var Jakten på påskeharen



I 2017 var jeg mer kreativ og påskekrimmen fikk hele 9 avsnitt og handlet om Sherlock Holmes og Miss Jane Marple, Jessica Fletcher og familien Påske





Om temaet blir mord, mysterier eller hva jeg havner ut med må du nok følge med utover i påsken for å se hva som skjer, men jeg er sjelden tom for fantasi og ofte tom for tålmodighet så vi får nå se hva det blir til. Men kjente jeg blei litt inspirert av Boktyven som jeg holder på å lese nå, den hadde en litt spesiell tvist som var litt fristende å bruke. 


1 kommentar:

  1. Det blir spännande att se vad du skriver ihop.
    Glad påsk och njut av ledigheten :D

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...