søndag 25. juli 2021

Ferieuka som gikk #29

gråfjell

Det har vært en herlig ferieuke. Jeg har gjort mye samtidig som jeg her hatt late dager jeg hare har koset meg. Siden Marius og Merethe kom i helga fikk jeg med meg Marius på en fjelltur til Norefjell med Bella og Hailey.

leonberger sørbølfjellet

Jeg tok med Bella på Skardsvarden på Sørbølfjellet med Ingun og Sverre.

leonberger flat coated retriever golden retriever

En runde rundt Øvere Kollsjø'n med mye bading.

steinhytta

Jeg og Bella fant steinhytta på Storrustefjell

flat coated retriever

Det har blitt mye bading i elva på varme dager.

veranda bok

Mange timer på verandaen med ei bok.

bryllupsgave

Bedre seint enn aldri, men jeg fikk nå overlevert bryllupsgava til Lars og Anne.

1 kommentar:

  1. Det ser ut som du har hatt en fin ferieuke. Bading i elver er deilig når det er så varmt som nå.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...