onsdag 7. juli 2021

Great things

 

Det er mye som er bra i livet mitt, og det er endel som er planlagt i sommer som blir veldig bra. Men først og fremst så har jeg kvittet meg med energislukene jeg hadde i livet mitt. Jeg har blitt mer selvsentrert og egoistisk. Jeg gjør ikke lenger ting fordi jeg synes jeg må. Nei nå gjør jeg ting fordi jeg har lyst til å gjøre de.

flat coated retriever

Jeg setter stor pris på hundene mine og kattene mine. Et liv uten dyr ville føles veldig tomt og ensomt. De blir med på tur og de vil gjerne ha kos. De hører etter når jeg snakker til dem, men det blir ikke rare svaret jeg får. Men ellers er det utrolig mye selskap i dem. Er det kaldt når en skal legge seg om vinteren, så er det bare å ta med seg et par i senga. Da blir det godt og varmt.

cocker spaniel

Jeg har eget hus med hage, drivhus og plen. Jeg bor så nære elva at jeg kan gå dit. Jeg har bra jobb så jeg kan gjøre hva jeg vil, jeg trenger ikke tenke på at jeg må spise suppe i tre dager til middag dersom jeg velger meg en biff på restaurant i ny og ne. Jeg har en variert jobb, men en optimal jobb ville vært å jobbet i Arbeidstilsynet, eller en annen kontrollvirksomhet. 

engelsk cocker spaniel

Jeg kan ta ut ferieuker når det passer meg bortsett fra første uka i måneden. Jeg styrer arbeidsdagen min selv, bare jeg blir ferdig med det jeg skal. 

blåpraktvannymfe

Jeg har venner som stiller opp når jeg spør om de vil bli med på ting. Jeg har venner som plutselig kommer med en overraskelse til meg. Jeg har det mye gøy i hverdagen og jeg lager meg gode dager. Jeg er flink til å fotografere og jeg koser meg når jeg tar bilder. 

leonberger

Jeg er glad for at jeg veit hva jeg ikke vil, da kommer det stort sett fram hva jeg vil av seg selv. 

leonberger

Jeg gleder meg til linsa til kamera mitt kommer i posten, til bøkene jeg har bestilt kommer og ikke minst til hotellturen jeg og Kjersti skal ha til helga med hunder. Vi lager oss ei skikkelig bra helg!

leonberger


4 kommentarer:

  1. Så godt at det er så mye bra i livet ditt, og flotte bilder!

    SvarSlett
  2. It's wonderful when we control our lives and not someone else. I applaud you for knowing how to do what you wish. Not many ever figure this out.

    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday, Lillian. Scritches to your precious babes. ♥

    SvarSlett
  3. Så härligt att få bo nära ett vattendrag det måste vara en ynnest när man som du har hundar men även så mysigt att bo på det viset.Ha det gott/Margareta

    SvarSlett
  4. You have a very good life and take beautiful photos of it.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...