tirsdag 6. juli 2021

Forever


Ja det er vel det vi alle regner med at ting skal vare evig. Særlig når vi er nyforelsket og bare stenger resten av verden ute. Stakkars de som kan finne på å komme med noe velmenende råd eller hint. Nei de skjønner jo ingen ting! Nei de ser ikke den andre personen som deg, de ser kanskje mye mer enn deg. De ser utenom de rosa nyforelskede brillene med skylapper. De ser både feil og mangler og skjønner ikke hva du egentlig tenker på.

flat coated retriever

For alltid er veldig lenge, utrolig lenge. Hvordan kan to personer holde seg så like at de trives sammen med de samme tingene hele livet? Endrer de seg ikke, eller endrer de seg i samme retning begge to? 

leonberger

Jeg har prøvd sånn for alltid sak en 2-3 ganger, men det ble ikke forevig for å si det sånn. Jeg veit ikke helt om sånn for alltid sak frister heller på en måte, ikke nå, men tidligere kunne det godt ha blitt sånn. Men etter tre år så har jeg det veldig bra som jeg har det. Men det kan jo være litt ensomt til tider når en har lyst til å finne på noe og alltid må gjøre det aleine.

flat coated retriever


3 kommentarer:

  1. Det er få ting som varer evig i denne verden, så vi må nok bare regne med at noe skjærer seg. Det er jo utrolig når en hører om at folk har vært gift i 70 år. Men de hører til unntakene tror jeg. I fremtiden tror jeg ikke at det vil være noe en hører om. De hadde nok en annen innstilling til det meste for 70 år siden.

    SvarSlett
  2. Jag träffade min man när jag var 18 och när vi fyra år senare gifte oss kändes det som om för evigt inte var något problem. Efter nästan 34 år kändes det ännu troligare och om min man fortfarande hade levt så hade jag helt säkert fortfarande tänkt så. Men vi var bra på att lösa våra problem och det ledde ofta till nyförälskelse i varandra. Många vill eller kan inte försöka och ibland finns det ingen lösning. Men för mig är det självklart att kärlek för evigt finns. Jag har ju upplevt den :D

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...