torsdag 1. juli 2021

A slow one

 

I slutten av juni, en sein kveld på verandaen hørtes dette ut som en knallbra ide, for å få litt variasjon på bloggen. Hver dag en ny bokstav i overskrift og handling. Men jeg kjenner at akkurat nå kan det nok bli en litt seig måned å komme gjennom. Tja det er vel kanskje begrenset hvor mye man kan skrive om trege ting. Ja i allefall om man skal vinkle det positivt. Om jeg da i tillegg skulle prøve å få til noe ut fra setningen som er på disse "hustavlene" fra gamledager, kan det bli riktig så utfordrende.


Jeg er ikke videre tålmodig, så jeg liker at ting går litt kjapt unna. Men noen late dager i elva kan vel gå ann. Når det er sommer og varmt da er det bare å nyte dagene, for de blir brått både kaldere og mørkere. Fordelen med det er at da tennes solcellelyktene mine litt tidligere på kvelden. Nå tennes de stort sett ikke før jeg skal gå inn til kvelds for å legge meg.

flat coated retriever

Det er ikke samme aktiviteten i elva lenger som når Malin og Lady levde. Da var det full fart og de tok seg helt ut når de svømte rundt i strømmen. Tessy er den som er ivrikst nå, men seiler pinnen for raskt av gårde gir hun opp og venter på en ny som kastes.

leonberger flat coated retriever

Bella er den mest bedagelige og kan sette seg rett ned i vannet og egentlig bare sitte uten å gjøre noe som helst.



3 kommentarer:

  1. Er litt utålmodig av meg jeg også.. Og jeg liker alle årstidene..men ekstra glad i sommer og liker å bade :) Herlig å se hundene kos seg i vannet... Ha en fin dag videre <3

    SvarSlett
  2. I love summer and fall for the weather.

    Our Angel Little Bit did the same thing in the water. Just lays down and stays there. Cooling off. We have lots of hot here.

    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous day. Scritches to the pups. ♥

    SvarSlett
  3. Tålamod är något man måste lära sig och det är ofta svårt att ta fram den sidan. Men en stund med hundarna vid Älven är ju så njutbart så då går det nog ganska lätt :D Härliga bilder.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...