fredag 3. januar 2020

Fem en fredag #1


"2020 alltså, och så klart fortsätter Fem en fredag. Vi blickar lite framåt idag nu när vi har ett nytt år framför oss." sier Elisa Matilda på sin blogg. Jeg har sett flere som har vært med på dette her i fjor, men det har aldri blitt til at jeg har slått meg på det her. Men i år så skal jeg se hva jeg kan få til. Jeg har i det minste planer om å være med første uka. Sånne utfordringer eller oppfordringer skaper stor variasjon på bloggen og siden den skal handle om min hverdag, så får vi prøve såder da.

Vad är dina första planer för 2020?
Mine første planer for i år er vel de samme som de var på samme tidspunkt i fjor. Jeg vil ha ei hand å holde i før vi får ennå ett nytt årstall. Jeg hadde ikke så stor suksess i 2019, så jeg håper det blir mer framgang i år. I fjor var det glimtvis veldig bra, i år satser jeg på at det blir større glimt av bra, ja kanskje det blir en viss stabilitet til og med.

Vad kommer du fokusera främst på under året?
Jeg har også lyst på ny jobb med mer variasjon i året som kommer. Jeg har lyst til å jobbe med mennesker igjen som jeg har gjort tidligere. 


Vad ser du fram emot under 2020?
Jeg venter på at det skal bli sommer slik at jeg kan dra på turer i fjellet. Jeg kjøpte meg fjelltelt i fjor som jeg ikke fikk prøvd engang. Så i år skal jeg på minst en overnatting i telt med hundene før høsten og kuldegradene kommer. Hvor vellykket det blir avgjør om det blir med den natta eller om det blir flere turer.

Vad är något du tänkt göra 2020 du inte gjorde 2019?
Jeg skal på countryfestival på Vinstra i hele tre dager til ende med ei god venninne. Jeg skal være litt mer impulsiv og gjøre mer enn jeg gjorde i fjor. Jeg skal ikke sitte å fundere på hva som gikk galt eller hvordan ting kunne vært. Nei man har bare ett liv og i år skal jeg ha et MEG år hvor jeg skal gjøre alt jeg har lyst til uten å begrense meg til andre.

Hur skulle du önska att 2020 blir?
Aktivt, fult av lykke, mye inspirasjon for videre planer, gode samtaler langt ut i de små timer, masse kos, tilfredshet, mange turer både i fjellet og ellers i landet. Ta mange bilder som jeg skal fortsette å dele med alle som vil inn for å lese min blogg. Ønsker meg flere faste lesere, som kan få litt inspirasjon av hva jeg tar bilder av, eller skriver om. Du kan følge den HER så kan du jo se hva du synes.


11 kommentarer:

  1. Ja, fint! Jag vill också ha mer inspiration och lycka. Må bra är viktigt.

    God fredag!
    https://gerd-geddfish.blogspot.com/2020/01/fem-en-fredag-framatblick.html

    SvarSlett
  2. turb i fjället fint alla årstider

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er ikke så glad i fjellet på vinteren.

      Slett
  3. mera utomhusliv är aldrig fel. hoppas att sommaren blir strålande så att det blir många bad

    SvarSlett
    Svar
    1. Herlig varm sommer med lange lyse kvelder...

      Slett
  4. Helt realistiska önskningar och jag ser fram mot att få läsa om hur du lyckas förverkliga allihop :D Lycka till!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, blir fornøyd om jeg lykkes i halvparten jeg 😄. Og lese om det får du med forhåpentligvis mange bilder som illustrasjon.

      Slett
  5. Så fint å möte deg i denne bloggleken også, kikket litt på bloggen din mer enn de to. Jeg liker godt måten du skriver på og bildene dine. Har värt lite bloggbesöker en lengre tid, men kanske blir det mer tid på det framover. Leser svarene dine og finner att du er liksom på vei mot noe. Ärlig og tydlig.
    God helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har også lagt merke til at bloggverden egentlig ikke er så stor. Jeg synes det er mest trivelig med hverdagsblogger så en blir litt kjent med personen. Blogger med plenty reklame hopper jeg glatt over.

      Slett
  6. Jag väntar också på sommaren! För mig spelar vädret en stor roll. Jag utvecklas mer i värmen.
    Tack för inblick i dina svar.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...