tirsdag 28. januar 2020

Kjærligheten må gi tapt


Uff nå har humøret vært på bunnen en stund her gitt. Det verste er vel egentlig at jeg har lagt litt opp til det selv også, men selvmedlidenhet er ikke så bra i lengden. Så da fordriver en tiden med litt filmer som virkelig piffer opp humøret. Det er faktisk noen som har det verre enn meg. Hva har jeg lært da, jo jeg må bli litt flinkere til å tenke før jeg snakker og bli litt flinkere til å være fornuftig og ikke bruse opp med en gang. Men når man egentlig er litt sliten og bare "tom" så er det ikke veldig mange triggerpunkter som skal til før det går feil vei. Men for februar så har jeg trua.

The Fault in our stars


Remember Me


The Best Of Me



Shakespeare In Love


A Walk To Remember



Me Before You


2 kommentarer:

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...