lørdag 18. januar 2020

17- 25 av 366 Fotoutfordring


206. Naturlig skönhet


300. Stenar


301. Stenar vid havet


307. Storslaget


219. Okända människor


218. Och vem är du då?


291. Spegelvänd


86. Frukostägg


328. Tulpanbukett



"Utmaningen går ut på att du ska ta 365 bilder under året på lika många givna teman, alltså i snitt en bild per dag. 365 foton är en utmaning för dig själv, inte en tävling"

Jeg har sett denne utfordringen flere år, men har alltid kommet på den et godt stykke ut i året da jeg har kommet over blogger som er med. Men i år så gikk det ikke så langt ut i januar før den dukket opp hos en jeg følger, så nå tenkte jeg at jeg skulle bli med på denne her. Hittil i år har jeg ikke så veldig mange bilder å velge i ennå, men jeg får fylle på etterhvert. Man kan gå for halvparten, men skal man være med så får man gå for full verson. I alle fall i starten av året. HER finner du andre som også er med i denne utfordringen.

2 kommentarer:

  1. Åh, vad glad jag blir av bilden på Bella när hon hälsar på björnungen :D En underbar bild som får mig att le läääänge :D

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...