fredag 10. januar 2020

Fem en fredag #2


Denne uken her var det en litt annen variant hos Elisa Matilda. Bare fem ord da gitt om fem ting. Jeg som var litt forberedt på å lage ett litt langt innholdsrik innlegg siden det er helg i morgen og greier. Men jeg får begrense meg da og ønske de andre deltakerne en riktig god helg!


Med fem ord, hur har din vecka varit?

Slitsom, Trist, Tankefull, Lite hyggelig


Med fem ord, vad behöver du just nu?

Aktiv ferietur til varmere strøk


Med fem ord, hur är ditt humör?

Nedstemt, trist, trua på nesteuke


Med fem ord, hur ser ditt hem ut?

Et hjem med mange dyr


Med fem ord, vad gillar du med januari?

Snø, skitur, lange kvelder, innekos




15 kommentarer:

  1. Det låter så mysigt med alla djur. Jag hade gärna en eller två katter, men det fungerar inte här.
    Önskar en fin helg!

    SvarSlett
  2. Hmmmm ... hørtes ut som en vinterdepresjon. Håper du får ei fin helg.

    SvarSlett
  3. Hoppas nästa vecka blir bättre för dig <3

    SvarSlett
  4. fint med alla djuren. januari är ingen höjdarmånad. inte februari heller, förresten

    SvarSlett
    Svar
    1. Høsten uten regnvær er min favoritt årstid.

      Slett
  5. Dina ljuvliga kissar! Hoppas du kan åka på en solsemester, det behöver du! God helg!

    SvarSlett
  6. Da står håpet till neste uke da; reis enten i dröm eller virkelighet og at du har de beste i huset ditt er det ingen tvil om da. Fin helg önskar jeg deg og dine firbente :-)

    SvarSlett
  7. Vilka underbara bilder på dina djur! Så fina! Ha en fortsatt trevlig helg kram Nina

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...