lørdag 3. oktober 2020

Ta deg sammen


Stand Up Norge er stolte av å presentere «Ta deg sammen» – Halvor Johanssons første soloforestilling. Halvor Johansson er på vei mot å bli en av landets mest populære standupkomikere. De siste årene har han spilt i flere forestillinger på Latter i Oslo hvor han har briljert med sine hardtslående betraktninger om private, hverdagslige og aktuelle tema. Morgensendingene hans på Radio Rock er også blitt en snakkis og videospalten "Ta deg sammen», hvor Halvor tar et oppgjør med folk og fe han mener fortjener å høre det, har flere millioner avspillinger på Facebook.

«Ta deg sammen» er Halvors første helaftens standupforestilling og består av tekster han har utviklet på scenen og radio den siste tiden. Det kommer garantert noen klare meldinger om feil, mangler og forbedringspotensialet til Hønefoss og folka som bor der. Se frem til en humorkveld av ypperste klasse med en av landets morsomste og mest frittalende komiker!

Det var egentlig satt opp tidlig i mars, men når denne Corvid-19 kom så ble det utsatt. Endelig ble det satt opp igjen og jeg kunne nyte noe jeg hadde gledet meg til siden jul omtrent.


Jeg lærte en ting i dag, jeg skal google ukjente som påstår at de er morsomme. Jeg hadde ikke sånn humor egentlig. Jeg liker ikke de som er morsom på andres bekostning og driter ut de i salen. Jeg hadde vel misstanke når jeg så hvilken aldersgruppe som ankom i setene rund meg. 

Jeg hadde det egentlig like gøy når jeg satt og ventet på at det skulle starte. Det satt to unggutter bak meg og de diskuterte noen av hverdagens finurligheter for å si det sånn. Det hørtes ut som de var fra Sigdal/Eggedal kanten og gikk tydeligvis på skole og jobbet i helgene. Humret litt for meg sjøl der jeg satt, for de hadde blitt litt overrasket over det livet hadde å by på og lot seg imponere litt av ei i klassen som hadde bein i nesa. 

Nå er det bare å lade opp til neste show i desember som jeg skal ha med meg Kenneth på. 

1 kommentar:

  1. Kul att det går att anordna lite kul saker igen men jag håller helt och hållet med dig om att viss humor inte är kul. Att klanka på andra och kanske på folk i publiken ger inte många pluspoäng hos mig. Men kvällen var förhoppningsvis trevlig i alla fall.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...