søndag 18. oktober 2020

18. Anser du att politik är intressant?

       
Dette oppsummere vel ganske klart hva jeg synes om politikk. En helt unødvendig onde. Vi hadde trengt det om alle sa ting som det var, gjorde ting som ville være positivt for flere enn kun dem selv. Snakke en hel haug med unødvendig tåkeprat for å pakke inn det som ikke er fult så positivt utfall av ting de prøver å få fram. Har vel nevnt det tidligere også, at vi har alt for mange partier å stemme på ved valg. Det hadde holdt lenge med tre partier, ett rødt, ett blått og ett grønt.

 Jeg er med på den svenske bloggutmaningen til Orsakullan som jeg også var med på i juli. Høsten er en flott tid, men kan også bli lang når kveldene er blitt mye lengre på kort tid. Her ser du mine bidrag.

1 kommentar:

  1. Jättekul bild som jag skrattar högt åt :D Vi har alldeles för många partier i Sverige också och det är mycket käbblande. Men det kan vara intressant att hänga med i vad de tycker ändå. Men visst blir man frustrerad över hur politikerna undviker eller förskönar det som inte är så populärt.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...