søndag 26. juli 2020

Poolen, stranden, skuggan, havet eller sjön vart finner vi dig?


Jeg er nok litt sånn, ja takk til alt, alt til sin tid. For mye og for lenge av alt er kjedelig. Litt variasjon og nye impulser er noe en trenger. Basseng liker jeg inne om vinteren. Da hender det jeg oppsøker svømmehaller. Og det beste med svømmehall er når en kan sette seg i boblebadet i godt varmt vann etter å ha svømt lenge på lengde i det kalde bassenget. Jeg trenger skyggen for å avkjøle meg om sommeren er for varm. Jeg orker ikke en hel dag i solsteiken. Skal jeg bade på sommeren liker jeg beste elva eller sjøen. Men om man er i syden, da vil jeg ha hotell på stranda ved havet. Det er vel variasjonen jeg foretrekker tror jeg.

Orsakullan har en bloggutmaning som har gått lenge, men i juli skal jeg være med på den hadde jeg tenkt. Du kan også bli med om du vil. "Vill du delta? Blogga om ämnet för dagen. Klickar du på länken, så kommer du till samtliga ämnen att skriva om." Sara Madeleine sin Bloggutmaning for juliHusk å legge inn en kommentar hos Orsakullan så hun vet at du også deltar.

1 kommentar:

  1. Variation är bäst och vid olika tidpunkter och på olika platser vill man olika saker.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...