fredag 24. juli 2020

Har du varit på någon uteservering ännu?


Ja det har jeg. Jeg har vært på uteservering i hovedstaden til og med. Både brus og salat til lunsj. Jeg og ei venninne dro fot å ta en titt i Botanisk hage, så må man jo ha litt mat før man setter snuta hjemover igjen. Men det er ikke noen vane jeg har. Kafe besøk eller restaurantbesøk skjer kun om jeg skal noe annet og det tar litt tid slik at det trengs et måltid. Jeg drar ikke til byen for kun å spise middag eller en lunsj. Jeg kan dra for å spise om det har vært en veldig aktiv dag og jeg ikke har lyst til å lage middag selv. Men jeg drar ikke for å spise for å kose meg. Jeg er liksom ikke sånn sosialt anlagt. Jeg spiser for å leve, ikke lever for å spise.

Orsakullan har en bloggutmaning som har gått lenge, men i juli skal jeg være med på den hadde jeg tenkt. Du kan også bli med om du vil. "Vill du delta? Blogga om ämnet för dagen. Klickar du på länken, så kommer du till samtliga ämnen att skriva om." Sara Madeleine sin Bloggutmaning for juliHusk å legge inn en kommentar hos Orsakullan så hun vet at du også deltar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...