lørdag 25. juli 2020

Har du badat något i år?


Ja jeg har badet flere ganger allerede både i elva og i fjorden. Det er så godt å bade ute om sommeren, få svømme eller sitte i fossen så det blir boblebad. Jeg er glad i å bade i badekar inne om vinteren også, så jeg trives i vann om det er ute eller inne. Planen til vinteren er å dra for å svømme mer enn jeg har gjort tidligere. Bare dette viruset gir seg så svømmehallene starter opp igjen. På sommeren bader jeg helst ute, da kan svømmehallene være stengt for min del. Yngste datteren min jobber i en kiosk på stranda, så når jeg henter henne etter endt dag så tar jeg med meg en hund og tar et bad for å avkjøle oss. Tror vi setter like stor pris på det begge to.

Orsakullan har en bloggutmaning som har gått lenge, men i juli skal jeg være med på den hadde jeg tenkt. Du kan også bli med om du vil. "Vill du delta? Blogga om ämnet för dagen. Klickar du på länken, så kommer du till samtliga ämnen att skriva om." Sara Madeleine sin Bloggutmaning for juliHusk å legge inn en kommentar hos Orsakullan så hun vet at du også deltar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...