tirsdag 14. juli 2020

Dyra märkesprodukter/plagg eller slit och släng? Vad köper du?


Jeg kjøper billig. Tidligere var jeg ofte på loppemarked, men det har det blitt dårligere med de siste årene. Jeg er ikke noe handlemenneske, så jeg ser på dyre klær som bortkastede penger. Jeg kjøper klær som er praktiske og som jeg liker fargen på. Stort sett så handler jeg på nettet og det er sjelden jeg sender noe tilbake. Stort sett så har en jo alt for mange klær i skapet sitt. Særlig om man har stort skap i tillegg. Jeg kaster veldig sjelden klær, så lenge der er plass så er det bare å dytte de inn og være rask med å lukke døren igjen. Man bruker stort sett sine favoritter til de blir utslitte, så må man leite litt i skapet for å finne noe nytt man kan bruke til det blir utslitt. Jeg liker egentlig ikke å pynte meg, for slike pyntede klær er stort sett veldig upraktiske å bruke i dagliglivet. 

Orsakullan har en bloggutmaning som har gått lenge, men i juli skal jeg være med på den hadde jeg tenkt. Du kan også bli med om du vil. "Vill du delta? Blogga om ämnet för dagen. Klickar du på länken, så kommer du till samtliga ämnen att skriva om." Sara Madeleine sin Bloggutmaning for juliHusk å legge inn en kommentar hos Orsakullan så hun vet at du også deltar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...