onsdag 8. juli 2020

En överskattad person…


Kanskje jeg skulle si mamma eller pappa. Husker du hvordan du så opp til de da du var liten? Det fantes ikke en eneste ting mamma eller pappa ikke kunne fikse, ikke en ting de ikke visste eller skjønte. Hvorfor blir det egentlig slik at vi setter våre foreldre på en høy pidestall og alt er bare rosenrødt. Jeg husker ennå hvor skuffet jeg ble den dagen jeg ble stor nok til å skjønne at de faktisk bare var "vanlige" mennesker, at de slett ikke skjønte alt, eller kunne alt...

Orsakullan har en bloggutmaning som har gått lenge, men i juli skal jeg være med på den hadde jeg tenkt. Du kan også bli med om du vil. "Vill du delta? Blogga om ämnet för dagen. Klickar du på länken, så kommer du till samtliga ämnen att skriva om." Sara Madeleine sin Bloggutmaning for juliHusk å legge inn en kommentar hos Orsakullan så hun vet at du også deltar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...