søndag 19. juli 2020

Jag är den på festen som…


Hmm den her var vanskelig å svare på. Jeg er aldri på noen fester. Jeg liker ikke store folkemengder som stimler sammen med alt for høy musikk og en haug mennesker du ikke har noe å snakke med om, om det hadde vært noen mulighet til å snakke heller. Jeg er på jobbens julebord til tider, da drar jeg oftest hjem når maten er spist. Om jeg er i andre sammenkomster så drar jeg stort sett hjem ved første anledning. Jeg trives bedre i mitt eget selskap enn i mange andres selskap.

Orsakullan har en bloggutmaning som har gått lenge, men i juli skal jeg være med på den hadde jeg tenkt. Du kan også bli med om du vil. "Vill du delta? Blogga om ämnet för dagen. Klickar du på länken, så kommer du till samtliga ämnen att skriva om." Sara Madeleine sin Bloggutmaning for juliHusk å legge inn en kommentar hos Orsakullan så hun vet at du også deltar.

1 kommentar:

  1. Fester är ett avslutat kapitel för mig med. Det var kul när jag orkade med det men numera är jag nöjd med att slippa det ståhejet.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...