mandag 13. juli 2020

Lågprisaffärer är något som…


Vel lave priser er vel det samme som trengsel og kø, masse folk som grafser til seg en haug med ting som de egentlig ikke trenger. De kjøper det fordi det var billig. Så blir det liggende i en skuff eller et skap og ikke bli brukt i det hele tatt. Da er det egentlig ikke billig lenger, da er det oppbinding av kapital som kunne vært brukt på noe annet du hadde lyst på. Jeg liker ikke å gå i butikker om det er dyrt eller billig. Jeg er i butikken når jeg trenger noe. Synes også det er veldig kjekt med alt som kan kjøpes på nettet. 

Orsakullan har en bloggutmaning som har gått lenge, men i juli skal jeg være med på den hadde jeg tenkt. Du kan også bli med om du vil. "Vill du delta? Blogga om ämnet för dagen. Klickar du på länken, så kommer du till samtliga ämnen att skriva om." Sara Madeleine sin Bloggutmaning for juliHusk å legge inn en kommentar hos Orsakullan så hun vet at du også deltar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...