torsdag 2. juli 2020

En film jag anser att alla borde se är?


Det er ikke så ofte jeg ser filmer, men jeg liker de filmene som en ikke helt veit hvordan kommer til å ende. Psykologisk triller er vel favorittsjangeren, men jeg kan også like romantiske hverdagsfilmer med en liten snert. Eller rett og slett en gjennomtrist film. En må se film etter hummøret. Men dette er et knippe av de fineste filmene jeg har sett.








Orsakullan har en bloggutmaning som har gått lenge, men i juli skal jeg være med på den hadde jeg tenkt. Du kan også bli med om du vil. "Vill du delta? Blogga om ämnet för dagen. Klickar du på länken, så kommer du till samtliga ämnen att skriva om." Sara Madeleine sin Bloggutmaning for juliHusk å legge inn en kommentar hos Orsakullan så hun vet at du også deltar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...