fredag 10. juli 2020

Jag äter allra helst…


Mat er ikke min sterkeste interesse for å si det sånn. Hverken å lage eller å spise. Jeg spiser fordi jeg er sulten. Jeg spiser helst mat som er mettende, og som holder en mett en god stund slike at en ikke behøver å spise på en stund. Jeg skal innrømme at jeg har lyst på spesielle ting å spise til tider, men interessen for mat er ikke til stede. Jeg er ikke særlig glad i å lage maten heller. Enkelt og grei matrett, for de som står i timevis ved grytene skjønner jeg ikke. Det er bortkastet tid det. Pizza er god mat, der kan en variere mye på en fast basis for å si det sånn. Det er også godt med et varmt måltid om dagen når en kommer hjem fra jobb, eller når en er ferdig med det en driver med i helgene. Middagene for uka blir stort sett til når jeg går i butikken. Handling er også bortkastet tid, så det storhandles når jeg først er i matbutikken.

Orsakullan har en bloggutmaning som har gått lenge, men i juli skal jeg være med på den hadde jeg tenkt. Du kan også bli med om du vil. "Vill du delta? Blogga om ämnet för dagen. Klickar du på länken, så kommer du till samtliga ämnen att skriva om." Sara Madeleine sin Bloggutmaning for juliHusk å legge inn en kommentar hos Orsakullan så hun vet at du også deltar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...