tirsdag 28. juli 2020

Isbitar är något som…


Jeg ikke bruker... nei isbiter trengs ikke. Putter man det i drikket sitt så smelter med veldig raskt og det en skal drikke endrer smak. For om drikket skal holde seg kaldt så må man bruke rimelig mange isbiter. Jeg veit det er mange som spiser isbiter for å kjøle seg ned. Holder dem i munnen, tygger dem eller holder dem i panna. Men nei dette er ikke noe for meg.

Orsakullan har en bloggutmaning som har gått lenge, men i juli skal jeg være med på den hadde jeg tenkt. Du kan også bli med om du vil. "Vill du delta? Blogga om ämnet för dagen. Klickar du på länken, så kommer du till samtliga ämnen att skriva om." Sara Madeleine sin Bloggutmaning for juliHusk å legge inn en kommentar hos Orsakullan så hun vet at du også deltar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...