torsdag 23. juli 2020

Oroar du dig för klimatet, sjukdomar eller krig?


Dette kan bli veldig kort. Nei jeg uroer meg ikke for noe egentlig. Det har ikke noen hensikt å bekymre seg unødvendig om ting en ikke får gjort noe med. Jeg har lagt merke til at våre bekymringer sjelden inntreffer. Som oftest bekymrer jeg meg helt unødvendig. Bekymringer tar fra oss både energi og positive tanker. Hvis det er en mulighet til å ta et skritt for å løse et problem, er det bedre å bare handle enn å fylle oss opp med frykt og bekymringer. Inmobilitet har aldri ført til suksess. Derfor bør vi handle mer og bekymre oss mindre. Bekymre deg litt hver dag, og i løpet av livet vil du miste et par år. Hvis noe er galt, fikser du det hvis du kan. Men tren deg selv til å ikke å bekymre deg. Bekymringer løser aldri noe.

Orsakullan har en bloggutmaning som har gått lenge, men i juli skal jeg være med på den hadde jeg tenkt. Du kan også bli med om du vil. "Vill du delta? Blogga om ämnet för dagen. Klickar du på länken, så kommer du till samtliga ämnen att skriva om." Sara Madeleine sin Bloggutmaning for juliHusk å legge inn en kommentar hos Orsakullan så hun vet at du også deltar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...