torsdag 30. juli 2020

Fanget


Det var slik det skjedde. Jeg ble stjålet fra alt - fra foreldrene mine, vennene mine, livet mitt. Jeg ble tatt med til sand og hete, fare og isolasjon. Og han forventet at jeg skulle elske ham. Og det er det vanskeligste av alt. For jeg gjorde det - eller jeg elsket noe der ute, i det minste. Dette er min historie, et brev fra ingensteds.

En vanvittig bra bok som holdt seg til at "jeg" fortalte hele historien fra start til slutt. Boka var vanskelig å legge fra seg, for selv om det ikke skjedde all verden så lurte en hele tiden på hvordan ting ville utvikle seg videre. Slutten var vel som den burde være, men akkurat denne boka kunne jeg tenkt meg en fortsettelse på. Hvordan livet etterpå ble...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...