mandag 27. juli 2020

Har du ätit någon glass i år?


Jeg spiser mye iskrem hele året igjennom. Jeg liker best vaniljeis med jordbær og blåbær på. Men innimellom så er det veldig godt med krokanis eller pistasj is. Jeg liker best bokseis, synes ikke så mye om is i kjeks eller is på pinne. Når man har spist opp den så er man liksom ferdig, man henter ikke en pinneis til i fryseren liksom. Men om man spiser is fra skål, da kan man ta på til seg flere ganger.

Orsakullan har en bloggutmaning som har gått lenge, men i juli skal jeg være med på den hadde jeg tenkt. Du kan også bli med om du vil. "Vill du delta? Blogga om ämnet för dagen. Klickar du på länken, så kommer du till samtliga ämnen att skriva om." Sara Madeleine sin Bloggutmaning for juliHusk å legge inn en kommentar hos Orsakullan så hun vet at du også deltar.

1 kommentar:

  1. Vaniljglass med jordgubbar är en stor favorit hos mig men det är väldigt sällan jag äter det. Det finns så mycket annat gott och glassen blir liksom bortglömd.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...