onsdag 29. juli 2020

Rör du dig mer eller mindre under sommaren?


Jeg er forholdsvis aktiv hele året i og med at jeg har fem hunder. Men aktiviteten på sommeren er veldig væravhengig. Er det regnvær er det ikke særlig fristende, så da blir det bare en kortere tur på en halvtimes tid. Er det veldig varmt blir det bare en tur ned i elva med hundene. Men er temperaturen turvennlig så blir det mang lange turer vår, sommer og høst. Om vinteren blir det turer på ski om det er snø, så egentlig er jeg mer aktiv enn andre året rundt. Hadde jeg ikke hatt hundene så hadde jeg nok tilbragt mer tid i sofaen enn jeg gjør nå, men jeg er ikke en person som trives stillesittende.

Orsakullan har en bloggutmaning som har gått lenge, men i juli skal jeg være med på den hadde jeg tenkt. Du kan også bli med om du vil. "Vill du delta? Blogga om ämnet för dagen. Klickar du på länken, så kommer du till samtliga ämnen att skriva om." Sara Madeleine sin Bloggutmaning for juliHusk å legge inn en kommentar hos Orsakullan så hun vet at du også deltar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...